سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشت خاکریز

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

عکس شهید

وصیت نامه پاسدار

شهید عبدالحسین گندمچین

 

نام شهید:             عبدالحسین گندمچین

نام پدر:                  علی گندمچین

تاریخ تولد:              1341_دزفول

میزان تحصیلات:  دیپلم   رشته ی علوم انسانی

تاریخ شهادت:   10/1/1361

محل شهادت :    کرخه

عملیات فتح المبین با رمز یازهرا(س)

قسمتی از وصیتنامهء شهید

اگر شهید شدم ناراحت نباشید، چون که اسلام از اینها خیلی با ارزشتر است.

بسم رب الشهداء

وصیت نامه ی عبدالحسین گندمچین

ولا تحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

گمان مبرید آنان که در راه خدا شهید شده اند مرده اند خیر، آن ها زندگانی هستند که متنعم به انعامات او.

امام سجاد ـ علیه السلام ـ می فرماید: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقان انتخاب کرد.

سلام بر رهبر انقلاب امام خمینی و سلام بر تمامی نیرو های رزمنده ی مسلمانان در راه خدا و سلام بر پدران و مادرانی که فرزندان خود را در راه انقلاب به اسلام هدیه کردند.

سلام بر پدر و مادرم که در دنیا کسی به اندازه ی آنها از دستم ناراحت نشده است. متأسفم از این که ناراحتتان کرده ام و باید مرا ببخشید. مادر، نا راحت نباش از این که مرا چند سالی نمی بینی چون که بالآخره انسان می میرد و به سوی خدایش پرواز می کند ( انا   لله و انا الیه راجعون ) ولی یکی با اعمال خوب و یکی با اعمال بد و باید افتخار کنی که چنین فرزندی بزرگ کردی که بتواند در راه اسلام و آرمان شهیدان در راه خدا کار زار کند و اگر شهید شدم گریه و زاری نکنید و لباس سیاه نپوشید چون که شهید احتیاج به این چیز ها ندارد و تنها کاری که می توانی برایم انجام بدهی این است که برایم دعا کنی که خدا مرا از شما بعنوان هدیه ی نا چیزی در راه اسلام بپذیرد و اما تو ای پدر مهربان بعد از من به برادران کوچکترم برس و آنها را ناراحت نکن و آنها را تربیت کت آن طور که شایسته ی وظیفه ی پدری شماست تا شاید بتوانند راهی را که من رفته ام ادامه دهند که می توانند و اما چند کلمه ای دیگر به شما برادران و خواهرانم و خاله و پسر خاله ام باز دوباره به شما می گویم که اگر شهید شدم ناراحت نباشید چون که اسلام از این ها خیلی باارزشتر است.

اینقدر ارزش دارد که امام حسین(ع) علی اکبر و علی اصغر شهید شدند که مردان پاک خدا و رهبران مسلمانان جهان بودند. تازه امام حسین (ع) این همه شهید داد باز هم اسلام را مهمتر می دانست تا جایی که می فرماید:

« اگر دین محمد با کشتن من زنده می گردد پس ای شمشیر ها مرا برگیرید » من یک بنده ی خیلی کوچک خدا هستم در برابر اسلام ارزشی ندارم. ضمناً از روز اولی که هوشنگ شهید شد من که گفنم به جای هوشنگ می روم و نمی گذارم اسلحه اش بر زمین بماند و خدا می داند که او بجای برادرم بوده و در بعضی موارد تربیتی از پدری برایم بهتر بود ( منظور از هوشنگ پسر خاله اش است ) و اما شما برادران و همرزمانی که در مسجد خیلی چیز ها به من یاد دادید ناراحت نباشید که من رفتم، رجب رفت، خورشیدی رفت مهم نیست، مهم این است که شما وحدت داشته باشید تا بتوانید برای امام امت فرزندانی پاک باشید که هر وقت از یکی از این گروه ها یا گروهک های امریکایی این هایی که به اصطلاح خودشان ضد امپریالیسم هستند که البته با حرف ضد امپریالیسم هستند ولی اعمالشان خلاف این را ثابت می کند تا جایی که امام می فرماید: « آنهایی که برای اسلام سینه می زنند ببینند اعمالشان چیست » یا آنهایی که رهبرشان می گوید دین تریاک توده هاست ویا دین این جوری و آنجوری است. کجا دین تریاک توده ها بود و می بینیم که دین باعث شد که ما به این انقلاب برسیم البته با کمک روحانیت متعهد به اسلام راستین نه اسلامی که آقایان التقاطی برای خودشان درست کرده اند و می گویند امام خط ندارد و ثانیاً شما ای برادران هم رزم و مردم مسلمان و شهید پرور تنها کاری که برای شهیدان می توانید انجام دهید دعا کنید که خدا شهیدانتان ( هدایای شما ) را قبول کند. در آخر به مادر و خاله ام، که اولاً گریه نکنید ثانیاً اگر خواستید گریه کنید اول سر قبر هوشنگ گریه کنید خدا حافظ ای برادران و همرزمان.

خدا حافظ

عبدالحسین گندم چین

4/3/60

روحش شاد و با شهدای صدر اسلام محشور باد         مسجد عاملی

                                                         

 

 


نوشته شده در پنج شنبه 91/1/10ساعت 8:12 عصر توسط گمنام... نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin